Dag 4 WASHINGTON DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 4 WASHINGTON DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 4 WASHINGTON DC

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen begon deze dag al vroeg voor mij. Ik moest namelijk om 9.15 bij het Capitool zijn, waar ik voor 10uur een reservering had. Omdat ik alleen was en ruim op tijd, mocht ik al met een tour eerder mee, om 9.10. Omdat ze het Capitool aan het renoveren zijn, kon ik helaas niet de koepel in. Evengoed een interessante rondleiding gehad, en daarna ben ik naar de Library of Congress gegaan. Lekker alles binnen, want vandaag is het maar liefst 35 graden in de schaduw!

Na het Capitool ben ik me in het hostel even gaan omkleden en heb ik m’n tas ingepakt, want vanmiddag ging ik naar de dierentuin! De dierentuin op zich was erg leuk. Ze hebben er zelfs reuzenpanda’s! Nadat ik daar een half uurtje was, werden we overvallen door een mega stortbui. En zoals in Nederland zo’n bui een verfrissende werking kan hebben, wordt het hier na het vallen van een bui, een tropisch regenwoud. Gevolg: ik was nog natter van het zweet, dan dat ik zou zijn als ik in de regenbui was gaan staan. Beetje jammer. Na deze nieuwe ervaring ben ik teruggegaan naar hostel, waar ik nu zit af te koelen en uit te rusten. Heb al met al toch erg veel al gelopen en in deze hitte is dat anders dan dat ik in Nederland gewend ben. Vanavond doe ik, buiten avondeten, dus niet meer zoveel, maar ga ik lekker een avondje uitrusten!

Woaa ik was gisteren veel te moe om mijn verslag verder te typen. Emma en ik zijn wezen eten bij Shake Shack again, en daarna hebben we gechilld in het hostel. We waren allebei zo moe, en zo klaar met het tropisch regenwoud buiten, dat de airco ons behoorlijk beviel! Vandaag ga ik eindelijk het Lincoln Memorial opzoeken en vanavond naar The Phantom!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5426

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: