Dag 19 NEW YORK CITY - NEW HAVEN - BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 19 NEW YORK CITY - NEW HAVEN - BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 19 NEW YORK CITY - NEW HAVEN - BOSTON

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Boston

21 augustus, dat betekent: feestje. Lars en Mariska zijn jarig en dat hebben we natuurlijk gevierd met een lang zullen ze leven vanuit New York! Na een drie uur durende nacht ging ik met de trein naar New Haven om Yale Universiteit te zien. De drie uur slaap was op zich al geen heel verstandig idee, en ik weet niet of het daardoor komt of door iets anders, maar ik ben momenteel in New Haven, heb de universiteit gezien en vraag me echt af wat ik hier aan het doen ben. Ik heb helemaal niks met het mooie gebouw dat volgens mij geregeld voor films wordt gebruikt. Dus nu zit ik in de Starbucks. Eigenlijk zou ik pas vanavond verder gaan naar Boston, maar ik ga zo naar het treinstation en proberen mijn ticket om te boeken, zodat ik al eerder kan gaan.

Na veel gedoe heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen om mijn trein reservering om te boeken. Ik moest nog een uurtje wachten en toen ging ik met de trein naar Boston. Het was een langere rit dan dat ik van te voren had gedacht, maar ik was zo moe dat ik het niet erg vond dat ik even kon zitten. Om half 6 ben ik in Boston gearriveerd en ben toen gelijk naar het hostel gegaan. Een mooi, net hostel en de kamer ziet er ook super netjes uit.

Daarna ben ik gaan eten bij FiveGuys, een hamburgerketen die ik nog niet had gehad, en dat smaakte ontzettend goed! Nu ben ik terug in het hostel. Ik ga zo even douchen (we hebben een eigen badkamertje hier dus dat is wel prima) en dan slapen! Ik heb heel wat uur in te halen van de afgelopen nachten haha. Welterusten alvast!

  • 22 Augustus 2016 - 22:11

    Oma En Opa V.d.Grinten:

    Hallo Amy,
    Wat heb jij al veel gezien daar in Amerika. Fijn dat je dat allemaal zo goed kunt vertellen.
    Wij zijn net terug van vacantie en hadden nog heel wat in te halen van jouw belevenissen.
    Wij wensen je nog veel plezier - nu in Boston - en hopen dat we nog enige dagen kunnnen genieten
    van jouw belevenissen.
    Groetjes en tot schrijfs.

  • 23 Augustus 2016 - 15:31

    Opa Vdloo:

    Hallo hier zijn we weer terug van een mooie bootreis metjouw gaat hetgoed zoals ikgevolgt heb alleen wat slaap tekort wat een reis en wat een mooi verhaal alleen een woordje weet ik niet het verschil kletsnat enzeiknat hihihi groetjes van opa en ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 5472

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: