Dag 22 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 22 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 22 BOSTON

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

24 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag had ik om 9.30uur met Ellen afgesproken voor ontbijt. Dit smaakte me erg goed, maar zelfs na alleen al ontbijt, voelde ik me alweer moe. Ik ben daarom na het ontbijt nog even terug naar bed gegaan. Toen besloot ik om met mijn leesboek naar de haven te gaan. Daar heb ik geluncht en onder het genot van prachtig uitzicht, mijn boek gelezen.

Om 2uur heb ik besloten om naar het Museum of Science te gaan. Een erg vet museum, vergelijkbaar met het NEMO in Amsterdam. Er was nu een tentoonstelling over spinnen. Ik vond het heel vet, maar mama, jij had het echt verschrikkelijk gevonden.

Daarna ben ik teruggegaan met de metro en via de Boston Common en Trinity Church teruggelopen naar het hostel. Ik heb bij de buren een lekkere Griekse Salade gehaald en die in het hostel opgegeten. Mijn lichaam was echt toe aan wat goede vitaminen! Ik heb daarna nog een uurtje met Ellen, Anders, David en Sam rondgehangen en zij zijn nu bezig met een pubcrawl. Leek mij verstandig om die over te slaan. Dus ik lig in bed nog wat tv te kijken en uit te rusten voor morgen. Een van de reden dat ik naar Boston ben gekomen is voor de whale watching (walvissen spotten) dus ik ga dat morgen alsnog doen! Welterusten alvast. X

  • 25 Augustus 2016 - 08:52

    Jolanda:

    Ach Amy wat balen dat je je zo ziek hebt gevoeld. Begrijp dat het ietsje beter gaat, gelukkig maar. Hopelijk kan je genieten van het walvissen spotten! Veel plezier in ieder geval. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5483

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: