Dag 21 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 21 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 21 BOSTON

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag voelde ik me weliswaar nog slechter dan gisteren. Ik ben extra lang in bed blijven liggen, maar rond 12 uur ben ik er toch maar uit gekomen om ergens lunch te gaan halen. Toen ik bij de DunkinDonuts donuts en een slushpuppie (ter verzachting van de keelpijn) had gehaald, ben ik daar ter plekke bijna flauwgevallen. Toen wist ik: dit is niet goed. Daarom heb ik de rest van de dag met koorts in bed doorgebracht en ben ik er pas de dag erna weer uitgekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5477

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: