Dag 20 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 20 BOSTON - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 20 BOSTON

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

22 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Boston

Omdat ik het niet kan laten ;)

Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik me direct al niet goed. Nadat ik naar m’n amandelen in de spiegel keek wist ik direct hoe laat het was: keelontsteking. Ik heb het gelukkig vaak genoeg gehad om te herkennen. Ik voelde me goed genoeg om naar het New England Aquarium te gaan, dus dat heb ik ook gedaan. Buiten dat het echt een vet aquarium was, voelde ik een steeds slechter en slechter worden en na een aantal uur ben ik dan ook terug naar het hostel gegaan. ’s Avonds heb ik met moeite nog ergens frietjes kunnen eten, maar ik was blij toen ik om 9uur eindelijk in bed lag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5475

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: