Dag 7 WASHINGTON DC - GEORGETOWN - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 7 WASHINGTON DC - GEORGETOWN - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 7 WASHINGTON DC - GEORGETOWN

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zoals ik gisteren al zei dat ik zou doen, ben ik vandaag naar Georgetown gegaan. Een oud stadsdeel van Washington DC, waar onder andere John F. Kennedy heeft gewoond. Nu is het een van de duurste wijken van DC. Er zijn veel winkels, maar de reden dat ik naar Georgetown toe wilde is omdat daar de cupcakewinkel “DC cupcakes” zit. En voor degene die weleens naar TLC kijken, kennen deze winkel wellicht. Het is een cupcakewinkel die bekend is geworden, door het gelijknamige tv-programma. Je kunt er allerlei cupcakes in verschillende smaken krijgen. Ik heb er twee gekocht: coconut en salted caramel. Zie foto’s :).

Inmiddels had ik eigenlijk alles wel gezien dat ik wilde zien in DC, als ik een dag korter hier was geweest was het ook prima geweest. Toch vond ik het zonde om de rest van de dag maar wat te hangen in het hostel. Ik ben dus nog naar een laatste museum geweest. Het Museum of the African Art. Dit is een vrij klein museum, maar niet minder de moeite waard. Na het museumbezoek heb ik zeker 2 uur op een bankje in een park gezeten en gelezen. Het weer was vandaag een stuk koeler en dus beter uit te houden buiten.

Eenmaal terug in het hostel ben ik alles voor mijn trip naar Philadelphia gaan uitzoeken. Vervolgens gaan eten en na het eten ben ik gaan douchen en nog even met mijn nieuwe roomies gaan kletsen. Een meisje komt uit Australië en is op een soort wereldreis. Ze is 3 maanden aan het rondreizen door Noord Amerika, Canada en Europa. Echt vet! Ik ga zo al op tijd slapen, want morgen moet ik op tijd bij de trein zijn. Tot morgen, en dan vanuit Philly!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 5495

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: