Dag 17 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 17 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 17 NEW YORK CITY

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

19 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Ik had gedacht dat ik wel een klein beetje brak zou zijn na gisteravond, maar eigenlijk mag ik echt niet klagen. Sterker nog: ik heb nergens last van gehad!

Ik ben vandaag begonnen met een kleine shoppings at Macy’s. Ik heb een jurkje gekocht dat, hoe kan het ook anders, nu was afgeprijsd met 50% korting. Daarna ben ik naar Chelsea gelopen en daar heb ik over de High Line gelopen. Dit is een stadspark dat ver boven de grond ligt, waar vroeger een traject van een spoorweglijn was. Evengoed ligt de spoorlijn er nog, maar deze wordt al lang niet meer gebruikt. Langs de High Line heb ik wat gegeten en daarna ben ik naar Chelsea Market gelopen. Een hele grote overdekte markt, beetje hipster, waar je vanalles kunt kopen en kunt eten. Echt een heel gezellig plekje!

Daarna heb ik mijn wandeling voortgezet naar Union Square greenmarket. De naam zegt het al, een groente en fruitmarkt die daar 4 dagen per week staat. Ik ben toen doorgelopen naar de Flatiron Building. Dit gebouw staat bekend om zijn bijzondere vorm en is daardoor een bekende toeristische trekpleister. Ik heb mijn route vervolgd naar het Madison Square park, waar ik een uurtje heb gezeten en genikst. Toen ben ik teruggegaan naar het hostel om me op te frissen, want vanavond gaan Ellen, Jodie en ik weer uit met de Nederlanders! Daarover later meer haha.

Inmiddels is het zondag en heb ik nu pas weer tijd om te typen. We zijn vrijdagavond eerst met z’n allen naar een stand up comedian bar gegaan. Echt zoals je je voorstelt van in films. Een zaaltje onder een café waar 6 mensen een kwartier stand up comedian doen. Echt heel leuk om eens mee te maken. Daarna zijn we pizza wezen eten en toen gingen we op stap! Ik zal jullie de details besparen, maar het was heel vet! We waren uiteindelijk om half 5 ’s nachts thuis en hebben toen nog ff na gekletst in het hostel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 5493

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: