Dag 14 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 14 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 14 NEW YORK CITY

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Vandaag was mijn eerste dagje met de “van der Lindens”. We zijn begonnen vandaag met het American Museum of Natural History. Een zelfde soort museum als in Washington DC, alleen dan vele malen groter. We hebben hier dan ook een paar uur in doorgebracht. Overigens was het museum ook lekker om even af te koelen van alle hitte hier in de stad. Ik vind het alleen reizen super, het bevalt me echt goed, maar ik merk na zo’n dag als vandaag wel dat het ook fijn is om je gedachtes te delen en tussen het lopen door te kletsen met iemand. Of zij daar net zo blij mee waren als ik, dat is ’n tweede, maar voor mij was het wel fijn :)!

Daarna zijn we aan een wandeling door Central Park begonnen. Eerst naar het John Lennon memorial, waar overigens twee mannen een dikke ruzie hadden! Daarna zijn we doorgelopen naar de fontein “van” Friends. Toen kwamen we bij de Bethesda Fontain, een fontein die volgens mij wel in 100 films is gebruikt haha en Anouk en ik kwamen erachter dat een belangrijk deel van Gossip Girl hier is opgenomen! Wij blij natuurlijk, jammer dat de foto’s het niet zo goed doen, die hadden het plaatje namelijk helemaal af gemaakt. En tenslotte zijn we naar het beeld van Hans Christian Andersen en Alice in Wonderland gelopen.

Daarna met de metro terug naar Times Square, waar we nog even een hapje hebben gegeten. Daar zijn onze wegen weer gesplitst en ben ik terug naar het hostel gegaan. Na een lekkere koude douche zit ik nog even op bed te chillen, maar ik ben doodmoe dus ik zal straks vast lekker slapen! Bis morgen X

  • 17 Augustus 2016 - 10:59

    Leon:

    Hi Amy,

    leuk dat je nu af en toe gezelschap hebt. De foto's staan er inmiddels ook allemaal op - prachtig! geniet verder!!!

    "vaders"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 5499

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: