Dag 16 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu Dag 16 NEW YORK CITY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Amy Loo - WaarBenJij.nu

Dag 16 NEW YORK CITY

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

18 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Vandaag ben ik vanaf mijn hostel naar de MET gelopen. Dat is het Metropolitan Museum of Art. Onderweg kwam ik nog langs een Gossip Girl locatie, dus daar moest ik natuurlijk even een foto van maken! Ook ben ik langs het Guggenheim museum gelopen. Echt een bizar gebouw en de stijl van het gebouw past helemaal niet in de rest van de wijk.

Toen ik bij de MET aankwam, wist ik echt niet wat Ik zag. Wat een immens gebouw is dat zeg! Echt niet normaal. Ik ben ruim 3 uur binnen geweest en had nog niet alles gezien, maar na 3uur daar rondslenteren had ik het wel gezien en ben ik verder gegaan. Ik heb een hele tocht door Central Park gemaakt, waarbij ik nog verschillende highlights heb opgezocht zoals Belvedere Castle en Wollman Rink. Ook heb ik in het park lekker gechilld en gelezen! Daarna ben ik via nog een Gossip Girl highlight en via het Lincoln Center of the Performing Arts weer teruggegaan naar het hostel.

’s Avonds heb ik met Rob, José, Marc en Anouk pizza gegeten bij mij in de buurt. Na deze heerlijke maaltijd gingen zij nog naar boven bij het Empire State Building en ging ik terug naar het hostel. Daar waren zojuist twee nieuwe meisjes gearriveerd, een uit Australië (Ellen) en een uit Nieuw-Zeeland (Jodie). En dat Australische meisje heb ik al leren kennen in DC en nu blijkt dat we in Boston straks ook in hetzelfde hostel op dezelfde dagen zijn! Hoe krijg je het verzonnen. Met z’n drieën hadden we al meteen een leuke klik en we besloten naar beneden te gaan om daar wat te drinken. Bleek dat vanuit het hostel een pubcrawl was georganiseerd, dus deze hebben we dan ook maar meteen bijgewoond. Daar leerden we nog 5 andere Nederlandse jongens kennen en samen met hen (en alle andere mensen die mee waren, een groep van 60 man ongeveer) hebben we een keileuke avond gehad. Leukste was nog dat we Ellen en Jodie het woord “kroegentocht” gingen laten uitspreken. Dat is, zo bleek, echt een onmogelijk woord voor niet-Nederlanders!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 5468

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland

22 April 2017 - 29 April 2017

Rondreis Marokko

03 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

The States

Landen bezocht: